Triacastela - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu Triacastela - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu

Triacastela

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

30 Mei 2011 | Spanje, Tríacastela

Reacties

• 30 Mei 2011 - 14:52

Margreet:

Supertrots op jullie! :-)

• 30 Mei 2011 - 15:04

Henk En Geertje,:

Gert en Frans,
    Succes met de laatste loodjes! Geweldig!

• 30 Mei 2011 - 15:37

Mirjam:

Hoi Gert en Frans,

Nog maar drie kaartjes in jullie laatste boekje en je bent er!!! Het tempo blijft er in, hè? Succes met de laatste colletjes en ik hoop dat het weer wat beter wordt. Ultreia!

• 30 Mei 2011 - 16:31

Koen En Carla:

Nog een rukje, je kan het einddoel bijna "snuve" geniet ze van deze bijna zege en houd mooi weer.

Groetjes Koen en Carla

• 30 Mei 2011 - 18:03

Pieter En Dorien:

Wat gaan jullie supersnel! Gisteren in caroluskapel twee kaarsen gebrand voor jullie. Dus het gaat helemaal goedkomen. Sterkte met de laatsta loodjes! Pieter en dorien.

• 30 Mei 2011 - 18:31

Jan:

Kanjers!
    Met een beetje verrekijker, op een heel hoog punt, bij helder weer en een beetje fantasie kun je de contouren van het einddoel zien liggen :-).
    Sterkte met de laatste loodjes, slaap goed en tot ziens!!!
    Groetn, Jan

• 30 Mei 2011 - 19:40

Els En Fons:

Hoi Frans en Gert,
    Zoals wij nu op de kaart kunnen zien zijn jullie nog maar circa 85 km van Santiago verwijderd. De planning was medio juni aankomen, dus vierweken i.p.v. zes. Fantastisch gedaan, ons petje af. Nog even en dan al weer de terugreis. Na even thuis geweest te zijn kunnen jullie nog met de Tour de France meedoen. In ieder geval alvast een goede terugreis.
    Groet van Els en Fons.

• 30 Mei 2011 - 20:40

Lidy:

Super mannen! Wat gaan jullie goed.
    Wat een inspanning en wat een geweldig resultaat.
    Succes voor de volgende en laatste kilometers!
    Geniet er van!!!!!
    Een groetje van Lidy

• 30 Mei 2011 - 20:56

Frans G. En Ria:

Hallo Frans en Gert,
    Als we het goed bekeken hebben zijn jullie morgen of zo op de plaats van bestemming.
    Misschien een voorbarige vraag, maar hebben jullie al ideeën over de terugtocht? Wordt het met trein of bus of toch maar stoer helemaal weer met de fiets? We zijn reuze benieuwd. Hopelijk zijn de weergoden jullie een beetje goed gezind. Ga in ieder geval eerst een paar dagen horizontaal op de rug voor je eraan begint en geniet van de omgeving terplekke.
    Succes en tot horens.
    Groeten van ons.

• 31 Mei 2011 - 14:22

Margreet:

Nog 1 of twee dagen , dit is toch ongelooflijk. DIT GAAT LUKKEN!
    Groetjes Jan en Margreet

• 31 Mei 2011 - 14:37

Gemma En Hans:

Super! Op naar de laatste loodjes (KM) Fantastisch zoal voorspoedig jullie het gedaan hebben. Groet

• 31 Mei 2011 - 15:37

Be En Erik:

he mannen, op karakter zou ik de laatste km een sur-place maken van een uurtje. fantastisch. groet en tot binnenkort. bea en erik

• 31 Mei 2011 - 15:54

Kaat Nijmegen:

Kom op heren, groote stappen gauw thuis heeft mijn moeder altijd gezegd.
    p.s. BEN NOG DE WEG KWIJT !

• 31 Mei 2011 - 17:19

Geesje En Rinus:

Geweldige prestatie is dit aan het worden jullie ruiken de stallen van santiago. Nog even en het zit erop,en dan word het afkikken geblazen. Het zal wel niet meevallen om straks weer thuis te zitten, misschien weer een ander project? We blijven je volgen tot het laaste eind. Groetjes uit het kippendorp.

• 01 Juni 2011 - 06:59

Theo:

Vandaag: A Santiago!

• 02 Juni 2011 - 19:09

Nico En Ria:

Beste Frans en Gert.
    Gefeliciteerd met het aankomst in Santiago. De prestatie is geleverd, maar ook het plezier ervan. Zo te zien op de foto voor de kathedraal zien jullie er nog geweldig uit. Van Femmij hoorde wij, dat jullie waarschijnlijk zaterdag aankomen in Utrecht. Goede reis en wel thuis. Tot horens, liefs Ria.

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010