Roncevalles - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu Roncevalles - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu

Roncevalles

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

21 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Reacties

• 21 Mei 2011 - 16:59

Jan:

Prachtige foto's, dat willen we zien.
    Gr. Jan, Coby ook natuurlijk.

• 21 Mei 2011 - 20:19

Ria En Nico:

Hi stoere fietsers.
    Op de 20ste fietsdag gearriveerd inSpanje.
    topy-top.Helemaal geweldig!!! Schitterend al die foto's.Nog bedankt voor je felicitatie.
    Morgen komt Femmij op Nic's verjaardag.Haar email's en tel.contact, daarin klinkt haar enthousiasme en hoe ze met deze prestatie van jullie meeleeft.
    Aan het mooie weer hebben jullie een goede vriend.
    Als ik je fiets zo op de foto zie staan Frans ziet het er allemaal nog perfect uit. De afgelegde kilometers zie je er niet aan af. Heel veel succes bij de nieuwe verdere uitdagingen.

• 21 Mei 2011 - 21:03

Heleen:

Hallo Frans,
    ik ben weer terug uit de V.S. Zonder fiets kun je ook wel een eindje komen hoor.
    Ik heb jullie foto's bekeken, ziet er allemaal heel stoer uit.
    Begrijp ik het goed dat jullie zonder tenten verder gaan? En hoe lang moet/mag het allemaal nog duren eigenlijk?
    Fiets je in de file of valt dat wel mee? Heb je veel lekke banden of ander ongerief?
    Ieder dinsdagavond mis je ons zeker wel erg.

• 21 Mei 2011 - 21:50

Niko En Helga:

Gert en Frans,
    dit is het toch helemaal! prachtige foto's; blauwe luchten; zeker in het begin de wind in de rug; lekkere spaanse broodjes; chorizo; paella; Gert: ik verwacht nog wel een recept voor de kookclub! Magnifiek dat het zo loopt. En verder trappen maar. Wij zitten hier fijn in de tuin met lekker weer, haha.
    Groeten!

• 22 Mei 2011 - 08:02

Geesje En Rinus:

Beste Gert en Frans, Fijn te kunnene lezen dat jullie in Spanje zijn. Het einddoel is bijna in zicht maar het is nog een eindje fietsen hoor. Het weer is jullie goed gezind , de fotos zijn erg mooi. Wij wensen jullie dan ook weer veel fiets genot en geniet ook van de natuur om je heen. De laatste lootjes wegen het zwaarst zeggen ze, maar veel sterkte toegewenst uit barneveld en we blijven jullie volgen.

• 22 Mei 2011 - 08:16

C.meijs@ziggo.nl:

leuke foto's! je zou er zo zin in krijgen, prachtig landschap.
    goede voortzetting van El Camino!
    Caroline

• 22 Mei 2011 - 08:32

Koen En Carla:

Beste Santiagogangers,
    een mooi reisverslag met mooie foto's, wat treffen jullie het uitzonderlijk met het weer soms wat te warm denk ik.
    Aan de foto's te zien vliegt je buikje er nog niet af Gert wat je hoopte.
    hou vol en nog veel trap plezier van uit Sneek.
    Groeten en veel succes Koen en Carla

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010