Saint Jean Pied de Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Saint Jean Pied de Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Saint Jean Pied de Port

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

20 Mei 2011 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Reacties

• 20 Mei 2011 - 14:07

Harry & Wilma:

Jullie hebben deze rustdag meer dan verdiend voordat de Spaanse grens gepasseerd wordt. Nu wacht het echte klimwerk. Moed houden, jullie kunnen het hoor!

• 20 Mei 2011 - 19:56

Echtpaar EG:

Beste Biersnuivers (Gert en Frans)
    Wij vinden als ervaren caminogangers , dat jullie het uitstekend doen . Ga zo door, dan zien we jullie misschien nog in Santiago en morgen rustig aandoen. De berg lijkt hoger als die is.
    Groetjes uit Logrono Elly en Gerard

• 20 Mei 2011 - 21:29

Theo:

Rust uit, klim morgen ca. 20 km. (maak een foto als je moe bent) en wie weet belanden jullie in de namiddag al in Pamplona...

• 21 Mei 2011 - 07:14

Lidy:

Goedemorgen mannen,
    Na een rustdag weer op de pedalen.ik hoop dat jullie van deze vrije dag hebben genoten en een beetje zijn uitgerust.
    Veel succes vandaag en geniet van een nieuwe dag en van al het moois wat jullie tegen komen.
    Groetje, Lidy

• 21 Mei 2011 - 13:53

Echtpaar EG:

Wij wisten dat jullie dit konden !!!!! Ga zo door .

• 21 Mei 2011 - 15:18

Suzanne Vrijens:

Hoi Frans,

Nou jullie zijn toppertjes hoor! En letterlijk op de top van één van de Pyreneeën aangekomen vanmorgen om 11:15 uur (las ik in een mailtje van Femmy).
    Super knap!!!

Groetjes van hier:
    Jan, Suzanne, Jurre, Roos en Stijn

• 21 Mei 2011 - 15:30

Jolande:

Hallo wijnsnyvers (bier)

Zet hem op hoor jullie kunnen het zorg wel dat je voldoende rust neemt want het moeilijkste stuk komt nog

groetjes vanuit een zonnig en warm Ugchelen

• 21 Mei 2011 - 15:57

Jan:

Knap werk jongens en een héél stoere foto voor dat bord met 1057 meter. En nu, recht naar het westen hahaha ;-). Met deze prestatie Gert is de reis van vorig jaar alweer verworden tot een "zwakke echo uit een ver verleden"... Ennuh, volhouden hè, op naar S de C.

Groetn, Jan

• 22 Mei 2011 - 17:53

Margreet:

Hoi Gert, We zijn weer thuis en kunnen je dus weer volgen. Probeer zoveel mogelijk te genieten. Voor je het weet is alles weer voorbij. Jullie gaan zo hard. Groetjes Jan en Margreet

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010