Astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu Astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu

Astorga

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

28 Mei 2011 | Spanje, Astorga

Reacties

• 28 Mei 2011 - 15:17

Henk En Geertje:

Gerardus en Frans natuurlijk,
    Kennen Leon helaas niet, Astorga met de Palacio van Gaudi wel! Succes morgen met Cruz del ferro; nemen aan dat je een steen(tje) bij je hebt om de "last"van je af te gooien. Santiago komt nu dichterbij!
    Succes,
    Henk en Geertje

• 29 Mei 2011 - 12:16

Echtpaar EG:

Dag Biersnuivertjes (Frans en Gert)
    Jullie doen het hartstikke goed , wij zijn in middels in Santiago aangekomen en wij verwachten jullie hier ook.

Groetjes, Elly en Gerard

• 29 Mei 2011 - 13:45

Dick:

Hoi allebei

Goed dat jullie lekker opschieten. Geniet ervan.
    Groet

• 29 Mei 2011 - 14:27

Niko En Helga:

Hoi Gert en Frans,
    de beentjes worden bruiner, de koppen afgeleefder, de lichamen slanker: dit is de weg naar de glorie, zo heeft St. Jacobus het voor ogen gehad. Niet een plekje makkelijk te bereiken, je moet er wat voor doen. Hij landde ook op een onherbergzame kust en dacht: ik zal jullie krijgen voor wat betreft mijn navolging. Maar jullie gaan het maken!
    Heel hartelijke groeten!

• 29 Mei 2011 - 21:36

Hans En Karen:

Petje af voor jullie. Wat een doorzetters! Niet te geloven hoe snel jullie alles hebben gefietst.
    Heel veel succes voor de laatste kilometers!! Santiago is nu vlak bij.....
    Doe voorzichtig! Vooral die steile hellingen naar beneden, doodeng.

Groetjes Hans en Karen en de kinderen

• 30 Mei 2011 - 14:53

Klaas En Marijke:

Hallo Frans en Gert,
    Ik heb de plaats kunnen vinden en het einde komt in zicht.
    Ik weet wat het is met bagage op je fiets en lange klimpartijen; petje af voor deze prestatie van formaat. Het zal vast gaan lukken en ik hoop dat jullie er van hebben genoten. Aan de foto's te zien en uit de berichten maak ik op dat dat wel goed zit. Veel succes met de laatste kilometers en aan de finish wachten de gladiolen......
    Groetjes!

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010