Navarette - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu Navarette - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gert - WaarBenJij.nu

Navarette

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

23 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Reacties

• 23 Mei 2011 - 17:36

Marije:

Ha beste fietsers,

Myrthe vraat zich af of jullie Sinterklaas al hebben gezien, die zit met de boot onder water.
    Ze zingt sinterklaas liedjes willen jullie dat vertellen aan hem?

Kortom ze leeft op haar manier mee!

groeten uit Huizen van ons 4

• 23 Mei 2011 - 18:15

Peter:

Langs de Bordeaux, Emillion dan nu in de Rioja. De rest gaat vast en zeker ook lukken. We wensen jullie nog heel veel mooie ritten toe en tot ziens.

Peter/Betty

• 24 Mei 2011 - 17:44

Echtpaar EG:

Beste Biersnuivers (Gert en Frans) Leuk te lezen dat alles goed gaat , wij zitten intussen in de stad Leon. Groetjes, Elly en Gerard

• 25 Mei 2011 - 19:05

Jeroen:

.....60 km??? Wel een beetje door trappuh hoor! :-)
    Ben trots op jullie!
    Claire en Fay zijn op kamp! Wij mochten naar de poffertjeskraam, heel gezellig! Groetjes

• 25 Mei 2011 - 19:55

Marije:

de kaart is goed aangekomen opa bedankt

dikke kussen Myrthe en Hugo

oja en de groeten van papa en mama

• 26 Mei 2011 - 14:35

Pieter En Dorien:

Hoi frans en gert!
    Het gaat nu toch echt opschieten.bij jullie is het warm en hier is het herfst.Hoop dat jullie minder wind hebben. Lukt het vinden van een slaapplaats nog een beetje? Hier is de week ven de avondvierdaagse. Pieter gaat straks marsen spelen in Huizen morgen kleindochter binnenhalen in Amersfoort.mannen, zet hem op, virtueel fietsen we mee! Groet! Pieter en dorien.

• 29 Mei 2011 - 10:48

Pieter En Dorien:

Hallo mannen! Vanmorgen in caroluskapel een kaars gebrand,voor een goede aankomst en behouden thuisreis! Veel fietsplezier! Groetjes! Pieter en dorien.

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010