Cadillac - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Cadillac - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Cadillac

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

16 Mei 2011 | Frankrijk, Cadillac

Reacties

• 16 Mei 2011 - 17:42

Alex Klomp:

Beste pedalisten,

Na een paar geslaagde dagen "voorzomeren" in het Haagsche en Scheveningen signaleer ik dat de fietstocht nog steeds voorspoedig gaat en dat door jullie met volle teugen, niet alleen van het landschap, wordt genoten. Goede en smakelijke voortzetting gewenst!

• 16 Mei 2011 - 17:52

Mirjam:

Wat een prachtig plaatje! Echt iets om naar uit te kijken. Jullie gaan als een speer, zeg.
    Gr. Wim en Mirjam

• 16 Mei 2011 - 19:50

Jeroen:

Mannen, jullie zijn nog steeds goed bezig! Ajax ook; twente verslagen 3-1, Ajax kampioen! Femmy heeft gister bij ons geborreld en gegeten. Was weer heel gezellig!
    Veel plezier en de groeten weer!

• 16 Mei 2011 - 20:54

Theo:

Mijn advies: vergeet die Cadillac en laat je bedwelmen door de
    Saint Emillion...

• 17 Mei 2011 - 17:28

Henk En Geertje:

Ja Gerardus en Frans,
    De wegen in Les Landes zijn lang en vaak saai, maar het mooie weer maakt het vaak goed.
    Nog even en volgen ons doemen dan de Pyreneeën op!
    Groeten vanuit Voorst

• 17 Mei 2011 - 20:04

Theo:

Les Landes! Net de Veluwe, maar dan plat...

• 17 Mei 2011 - 22:04

Els En Fons:

Allereerst Frans nog gefeliciteerd met je verjaardag. We zullen er nog wel een keer op proosten. Jullie beginnen al lekker op te schieten en naderen onderhand de Pyrénées, op de kaart ca 70 km nog tot aan de voet. Volgens info van Femmy gaat alles naar wens. Stoere jongens hoor. De zware km's moeten nog komen, maar jullie kunnen het. Groet, ook aan Gert. Els en Fons.

• 18 Mei 2011 - 11:44

Elly En Jur Kok:

groetjes en toi-toi.
    genietse.

• 18 Mei 2011 - 16:51

Marije:

hier een groet uit Huizen,
    spanje in zicht, super hoor.....

jullie gaan wel heel snel

groetjes marije en familie

• 19 Mei 2011 - 16:19

Jolande:

Hallo
    Geniet van jullie rustdag en doe lekker niets denk aan je zelf en neem een lekker biertje
    of een lekker wijntje uit de streek
    veel plezier en geniet van het mooie weer

• 19 Mei 2011 - 17:12

Henk En Geertje:

Ja, Gert en Frans dat klimmen hakt er wel in, maar na een stijging meestal een daling!, verheug je daar maar op voor de komende tijd!
    We nemen ons petje dan wel helmpje voor jullie af. Blijf genieten!

• 19 Mei 2011 - 19:57

Niko En Helga:

Hoi Gert en Frans,
    jullie doen het hardstikke goed en snel! Maar overdrijf niet en geniet ook van de omgeving. St. Jean-Pied-de-Port is vast de moeite waard. Lange en vlakke wegen in Les Landes zijn één ding, noord-Spanje is een ander ding! Up-and-down you go! Denk er aan: de reis is het doel en niet het doel. We denken aan jullie, veel succes!

• 20 Mei 2011 - 10:13

Tiny En Paul:

dappere, stoere mannen,
    schaam je niet als je es een keer extra moe wordt
    wij zouden dat elke dag hebben en dan niet aan het einde van de dag, maar...
    meteen al om koffietijd!!

heel wijs om een lekkere rustdag te nemen
    wij doen het vandaag ook rustig-aan om af en toe even extra aan jullie te kunnen denken

morgen met een volle accu en geladen batterijen weer op stap in een prettiger omgeving;
    het gaat goed met jullie, van ons alleen-maar bewondering!!!

• 20 Mei 2011 - 15:27

Kees:

We zouden heden met de camper(!) met vakantie gaan maar blijven nog thuis want Tuukje is ziek.
    Vorige week donderdag ziek uit het vliegtuig uit NY en nu nog 38.8. Ik kan je dus langer volgen.
    Wat een fantastische tocht maken jullie en wat een heerlijk weer. Om te fietsen misschien iets te warm. Goede voortzetting van jullie reis!
    Kees

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010