Angoulème - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Angoulème - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Angoulème

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

14 Mei 2011 | Frankrijk, Angoulême

Reacties

• 14 Mei 2011 - 08:41

Wilma:

Frans, allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Vanavond heffen wij met Femmy het glas op je nieuwe levensjaar. Je bent in ieder geval goed begonnen zullen we maar zeggen. Wij volgen jullie elke dag en het gaat fantastisch zo te lezen. Spannend als jullie straks de Spaanse grens over zullen gaan dan gaat er veel veranderen. Wij wensen je vanavond - na de inspanning van het fietsen - samen met Gert een gezellige avond toe. Nog veel plezier samen, liefs uit Hilversum van Harry en je zus.

• 14 Mei 2011 - 08:42

Margaret & Ad:

Frans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een knappe prestatie op jouw leeftijd !
    Nog héél véél fietsplezier samen. Veel succes en een goede reis.
    Hartelijke groet,
    Margaret & Ad (tafel van twaalf)

• 14 Mei 2011 - 08:43

Erik En Bea:

frans, proficiat en doe maar een paar km extra dan drink je vanavond wat minder met jouw compaan. groet erik en bea

• 14 Mei 2011 - 10:36

Tiny En Paul:

heel hartelijke gelukwensen voor Frans op deze gedenkwaardige datum... (juist, goed onthouden!!)
    leuk dat we op deze manier met jullie mogen meerijden

voor ons alleen de plaatjes en het succes,
    de moeite en de inspanning en het vechten tegen de neiging terug te gaan...
    is allemaal exclusief voor jullie beiden

alle bewondering van ons wat dat betreft en
    alle voldoening die jullie oogsten... gunnen we jullie dan ook van harte

• 14 Mei 2011 - 11:30

Hans En Gilbert:

Hi die Frans,

Lang zal die leven in de gloria...

Groetjes uit Leiden...

• 14 Mei 2011 - 11:32

Hans En Karen:

Lieve Frans, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! We zullen een glaasje op je drinken!
    Een hele gezellige dag!

Gefeliciteerd, fijne dag!

• 14 Mei 2011 - 12:32

Ria En Frans Getrouw:

Beste broer,
    Vanuit Wormer willen wij je van harte gelukwensen met alweer een mijlpaal in jouw wel zeer avontuurlijke bestaan. Petje af!
    Geniet maar flink van deze dag en vier het met wat stevige borrels (als je afgestapt bent).
    Groeten van ons, ook voor Gert.

Ria en Frans

• 14 Mei 2011 - 19:58

Nelly Over De Linden:

Hallo Frans

Een fijne dag gehad op je verjaardag en hebben jullie nog gevierd?

Ruud en ik willen je nog even feliciteren. Kwam er niet vroeger van.
    Wij renoveren ons toilet en je kent het, er loopt altijd wel even ietsje scheef, dus langer bezig geweest als gedacht.

Ik geloof, dat ik ook liever die route zou fietsen (maar dan wel in 12 weken of langer) dan een heel huis met stof schoon te maken.

Kijken jullie ook wel eens achterom - is toch altijd weer een ander perspektief!?

Hoeveel Km hebben jullie intussen in het totaal achter de rug?

Wij wensen jullie nog veel energie en goed weer.

Nelly - groetjes van Ruud

• 14 Mei 2011 - 20:00

Suzanne Vrijens:

Hoi Frans, en hoe is het om als jarige job op de fiets - zo ver van huis - te zitten? Uniek toch??
    Super dat het fietsen zo goed gaat.

• 15 Mei 2011 - 08:25

Caroline:

Wel een dag te laat, mar toch nog van harte gefeliciteerd! Lijkt me tot heden een geweldige reis van jullie en wat een bof met het weer!
    Hou vol!

• 15 Mei 2011 - 09:41

Dik Perrier:

Ook wij feliciteren jou frans met je verjaardag.
    Knap dat jullie al zo ver zijn gekomen.
    Hopelijk hebben jullie toch redelijk weer.
    Wij vertrekken wel niet met de fiets maar met de auto 29 mei richting Spanje als einddoel Andalusia. Wij wensen jullie nog veel fietsplezier en natuurlijk mooi weer.

• 15 Mei 2011 - 09:48

Abel & Elly:

Hoi Frans,
    Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog heel wat kilometertjes mag fietsen.
    Geweldig dat jullie dat doen, je weet ik ben jaloers op je.
    Wij volgen jullie . Abel en Elly

• 15 Mei 2011 - 11:10

Marije:

leuk om jullie zo te volgen en wat gaan jullie hard. Op naar Spanje!
    groeten van ons en een dikke kus van Hugo en Myrthe

• 15 Mei 2011 - 14:34

Bram:

Dag Gert,
    Zoals elke dag volg ik jullie belevenissen op de voet. Nee, niet te voet. Ik heb erg veel respect voor jullie onderneming en ik hoop dat je je reis onder goede omstandigheden kunt voortzetten.
    Hoewel ik het druk heb met die andere onderneming kan ik het hoofd boven water houden. Ik heb nog nooit zoveel fanmail gekregen.
    Ik wens je een voorspoedige voortzetting van jullie reis.
    Bram

• 15 Mei 2011 - 17:33

Henk En Geertje:

Ja, het klimwerk hoort er ook bij, maar zeker ook de broodnodige rust. Geniet van een biertje of een glas wijn, morgen weer een dag! Zo te zien valt de temperatuur nog mee.
    Groet vanuit nog steeds Humble, Texas

• 15 Mei 2011 - 17:34

Henk En Geertje:

Sorry Frans,
    Nog gefeliciteerd met jouw verjaardag!

• 15 Mei 2011 - 17:57

Ria En Nico:

Hallo Jarige Frans en fietsmaat Gert.
    Een late felicitatie van ons beiden. Van Harte "Frans "Je was wel in onze gedachten en natuurlijk deze specifieke dag helemaal.
    Maar....... door de logeerpartijen in de afgelopen week en de verjaardag van Mark er nu pas aan toe gekomen. Voor ik dit berichtje schreef eerst de foto's van Tours enz.bekeken. Geweldig dit alles en het meeleven van een ieder. Ajax is vandaag kampioen geworden met 3-1 van Twente.
    Morgen weer een goede fietsdag gewenst. Groeten van ons uit Alkmaar.

• 16 Mei 2011 - 08:27

Bram:

Dag Gert,

Ik volg jullie tocht op de voet. Nee, niet te voet. Ik heb grote bewondering voor jullie onderneming en ik hoop van harte dat de omstandigheden goed voor jullie blijven.
    Ik krijg nog steeds veel fanmail voor die andere onderneming maar het lukt me allemaal wel.
    Ik wens jullie beide nog een goede tijd en een plezierige voortzetting.
    Groet,
    Bram

• 20 Mei 2011 - 18:10

Dorien En Pieter:

Hebben spieren en techniek jullie nog niet in de steek gelaten? Voor zover we weten treffen julie het ook goed met het weer. Les Landes wellicht iets te heet? Wel, voor het weer hadden jullie zover niet weg hoeven gaan. Het is hier ook nog steeds zomers droog. 's nachts af en toe wel wat regen. Hard nodig voor de tuin.
    Verder hier alles z'n gangetje.
    Morgen weer eens even muziek maken bij een evenement van de hulpdiensten in Bussum. Veel succes verder. Groetjes. Veel sterkte in de bergen. Doe voorzichtig!

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010