Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Tours

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

11 Mei 2011 | Frankrijk, Tours

Reacties

• 11 Mei 2011 - 14:23

Echtpaar EG:

Het gaat nu echt goed met de wijnsnuivers,ze worden nu een echt team.
    Gisteren in Tours heerlijk samen uit gaan eten met nog een andere Gerard erbij.
    Waarom deze site Wynsnuver moet heten begrijpen wij niet zo goed, Biersnuivers zou een veel betere naam zijn. Zelfs Frans herkent zichzelf niet meer . Ga zo door !!! Proost.

• 11 Mei 2011 - 14:32

Kaat Nijmegen:

Kijk daar zitten wij nou op te wachten een beetje sight-seeing !
    Mooi hoor en een beetje veel jaloers.
    Hoe is het met de airconditioning voor het hoofd?
    Rust uit en dan weer op de pelgrim-dalen.
    Groet en toi toi voor jullie twee !

• 12 Mei 2011 - 14:10

Wim En Mirjam:

Leuk om te lezen en te zien waar jullie steeds zijn. Het geeft ons een hoop voorpret.
    In de voorinformatie om Tours te verlaten zijn wij erg geinteresseerd.
    Groet, vanuit een nog steeds zonnig Nederland.

• 12 Mei 2011 - 14:12

Jolande:

Ik vind het geweldig elke dag een flink aantal kilometers maken

• 12 Mei 2011 - 20:13

Marijs En Roger:

Bo(w)njour Gert et Frans,
    Nu we de foto met de wasmachine zagen moesten we reageren omdat we er zeker van zijn dat Frans weet hoe de was te sorteren en te drogen !
    Het ziet er plezant uit daar! Houen zo!
    Het ga jullie goed!
    Au(w) revoir,
    Marijs en Roger

• 12 Mei 2011 - 20:17

Jeroen:

HE mannen! Dat gaat behoorlijk goed met jullie tocht! Mooi foto's vanuit Tours.
    Hier alles goed. Dikke kus van de dames hier! ennuhhhhhh blijven trappen dan komt het goed!

• 13 Mei 2011 - 07:28

Maarten:

Kreeg zojuist de URL van deze site door. Ziet er allemaal te gek uit en begrijp helemaal dat jullie dit aan het doen zijn. Zo te zien gaan jullie ook als een speer. Super veel plezier onderweg en succes!

• 13 Mei 2011 - 12:39

Bert Kok:

Frans, gefeliciteerd met je verjaardag op een zaterdag, waar de verwachting in Frankrijk niet geweldig is volgens de weersverwachting. Wij rijden morgen naar een plaatsje in de buurt van Pons in Frankrijk om daar 3 weken vakantie te houden.
    Goede reis verder en succes!
    Bert en Margreet

• 13 Mei 2011 - 13:18

Ria Kemner:

Hoi Frans en Gert, wat leuk jullie zo te kunnen volgen. Mooie foto's!! Een fijn vervolg op jullie reis en geniet ervan!

• 13 Mei 2011 - 16:21

Lidy:

Een saaie dag dat kan (!) maar geen terras tegen komen dat maakt een saaie dag nog veel saaier.
    Dan nu de "schade" maar inhalen en het glas heffen op weer een dag dichter bij Santiago!
    Veel succes en een groetje van Lidy

• 13 Mei 2011 - 20:21

Jan Piet En Marja:

Hoi Frans (en maat natuurlijk),
    Vanuit de Zaanstreek volen wij jullie belevenissen en jullie gaan echt super snel. Op die manier kunnen jullie ook wel terug fietsen :-) Maar de bergen komen nog! Jullie hebben dan al zo veel kilometers in je kuiten dat ook dat wel gaat lukken. Marja krijgt heimwee na al jullie verhalen en ik krijg ook zin. Wie weet! Veel plezier nog en goede reis!

• 13 Mei 2011 - 22:21

Henk En Geertje:

Geen terrasje vinden, waar je kunt genieten van een Spaatje of iets dergelijks valt niet mee,maar er komen nog dagen genoeg! Je camper inleveren in Houston valt ook om de drommel niet mee!
    Groeten vanuit nog steeds Humble, Houston, Texas.

• 14 Mei 2011 - 05:59

Wilma:

Frans, allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Vanavond heffen wij met Femmy het glas op je nieuwe levensjaar. Je bent in ieder geval goed begonnen zullen we maar zeggen. Wij volgen jullie elke dag en het gaat fantastisch zo te lezen. Spannend als jullie straks de Spaanse grens over zullen gaan dan gaat er veel veranderen. Wij wensen je vanavond - na de inspanning van het fietsen - samen met Gert een gezellige avond toe. Nog veel plezier samen, liefs uit Hilversum van Harry en je zus.

• 14 Mei 2011 - 06:57

Margaret & Ad:

Frans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een knappe prestatie op jouw leeftijd !
    Nog héél véél fietsplezier samen. Veel succes en een goede reis.
    Hartelijke groet,
    Margaret & Ad (tafel van twaalf)

• 14 Mei 2011 - 07:47

Bea En Erik:

frans, proficiat en doe maar een paar km extra dan drink je vanavond wat minder met jouw compaan. groet erik en bea

• 15 Mei 2011 - 18:28

Pieter En Dorien:

Ja de oudjes doen het nog best. Frans nog gefeliciteerd met de dag van gisteren. Vanuit Zeeland hebben we op je getoost.
    Leuk al die nieuwe foto's. We wensen je jullie een hele goede reis verder met minder wind dan hier.

Groetjes P&D

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010