Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Chartres - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Chartres

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

08 Mei 2011 | Frankrijk, Chartres

Reacties

• 09 Mei 2011 - 14:40

Henk En Geertje:

Dat was een pittige dag Gert en Frans! (maar die horen er ook bij). Succes met de aankomende route.

• 09 Mei 2011 - 20:42

Helga En Niko:

Hoi Gert en Frans,
    misschien een mooie dag om eens even de prachtige kathedraal van Chartres te bekijken? Geniet ook van de reis en de prachtige omgeving die je (voorbij) fietst! Ga lekker door, volgens ons gaat het uitstekend, tutti suprissimo!
    Groeten van Niko en Helga.

• 09 Mei 2011 - 20:50

Helga En Niko:

Nou dan nog maar een keer: jullie zijn al weer verder; ook Tours is een prachtige plaats. Langs de Loire, geniet van al die prachtige kastelen. Denk er aan: de weg naar S.d.C is het belangrijkst.
    Niko en Helga volgen jullie op de voet! (haha in de stoel).

• 10 Mei 2011 - 08:29

Klaas En Marijke:

Hallo Frans en Gert,
    Net terug uit Gambia en van Nico de site van jullie gekregen.
    Jullie zijn al aardig op weg en op de foto's ziet de ploeg er goed uit. Veel succes de komende ritten en ik zal jullie met belangstelling volgen.
    Groet!

• 10 Mei 2011 - 15:12

Pieter & Dorien:

Dat was een heftige dag met die 120 Km. Als jullie zo doorgaan zijn jullie voor de zomervakantie weer terug!

Vergeet niet van de omgeving te genieten.

Groetjes P&D

• 10 Mei 2011 - 15:24

Erik& Bea Platerink:

he mannen, het gaat goed. met een koel biertje in de hand vermoed ik dat jullie morgen de 1000km halen. nog 300km en dan begint het vals plat. we volgen jullie. groet erik en bea

• 10 Mei 2011 - 15:37

Margreet:

Het word steeds gezelliger Gert :-) Gaat goed zo. Moet lukken.

• 10 Mei 2011 - 16:07

Jan Hars:

Hallo Gert en Frans,
    Zo te zien gaat de reis voorspoedig en hebben jullie er een reisgenoot bij. Ik kijk elke dag even waar jullie zitten. Nog even en de helft is bereikt lijkt me zo, iets voorbij Poitiers en halverwege Bordeaux?
    Een paar meer foto's uit "La Douce France" zou niet slecht zijn. Voor de verlevendiging dan hè ;-).
    Hier is het erg droog, gisteren nog een aardige bui gehad waardoor de zaak iets is opgefrist. Is het bij jullie ook zo dor en droog?
    Enfin goede reis verder en haast je niet:-).
    Groetn, Jan

• 10 Mei 2011 - 16:21

Berry En Jack:

wij staan versteld van wat jullie tot nu toe gepresteerd hebben.ga zo door en tot jullie volgende verslag .we blijven jullie volgen.groet van berry en jack

• 10 Mei 2011 - 17:46

Alex Klomp:

Alex Klomp
    5 Minuten geleden
    Dag Gert (en uiteraard Frans),

Via Zuid-Amerika/USA gelukzoekers Henk en Geertje (de hedendaagse communicatiemiddelen staan zoals je ziet echt voor niets) jullie "waarbenjijnu-adres" verkregen. Hartstikke leuk dat ik je/jullie nu kan volgen. Ik wil graag laten weten dat ik zeer bewonder - mijn gemakzuchtige karakter zit mij in de weg om het ook te doen - dat je opnieuw aan deze fantastisch uitdaging bent begonnen. Het is mijn stellige overtuiging dat de door jou/jullie innig gewenste pelgrimstocht dit maal geluk zal brengen tot en met Santiago en wens je/jullie een mooie tocht en veel vriendschap toe.

• 10 Mei 2011 - 17:53

Jan En Bep:

Mannen, petje af voor wat jullie aan het doen zijn.
    Frankrijk is erg mooi maar het is niet overal even vlak (:
    Geniet van jullie reis.

Groeten, Jan en Bep

• 10 Mei 2011 - 20:21

Els En Fons:

We staan er versteld van wat die senioren presteren, tot op heden 906 km afgelegd. Goed plan om in Tours is even te ontspannen, terrasje pikken en cultuur opdoen. Ongeveer al een derde afgelegd, echter het hele zware werk moet nog komen. Hou vol en een verdere goede reis toegewenst. Groet van Els en Fons

• 11 Mei 2011 - 08:45

Hans En Karen:

Beste mannen, wat een prestatie.... nu al!! Ongelofelijk hoe ver jullie al zijn.
    We volgen jullie op de site!! Heel veel succes en geniet van de mooie omgeving!!
    Liefs Hans en Karen en de kinderen

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010