Frankrijk - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Frankrijk - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Frankrijk

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

04 Mei 2011 | Frankrijk, Noyon

Reacties

• 04 Mei 2011 - 18:17

Gerard En Elliy:

Jullie gaan veel te snel , wij zitten nu in Cambrai een heel mooie stad.
    Morgen denken wij fietsen te fietsen naar Noyon , zorg maar dat ons biertje daar bij aankomst klaar staat.

Groetjes

• 04 Mei 2011 - 19:49

Ria En Nico:

Hallo mannen. Vanmorgen vast en goed gevoel bij de grensovergang. Aan jullie om te mogen genieten in dit mooie Franse land. Vannacht maar weer lekker wegduiken in de warme slaapzakken.

• 04 Mei 2011 - 20:10

Elly Kok:

leuk jullie reisverslag en foto's.
    Ga nu zelf met caravan weg naar Macedonië.
    Heb mijn notebook bij me, dus als er
    ergens internet is, kan ik jullie weer volgen.
    Anders houdt Fem me wel op de hoogte.
    Succes met jullie verdere tocht

• 04 Mei 2011 - 20:52

Frans En Ria:

Al twee grenzen gepasseerd. Dat gaat goed!
    Succes verder.

• 04 Mei 2011 - 21:43

Niko En Helga:

Hoi Gert en Frans,
    lijkt een eitje te worden met die wind in de rug. Ziet er leuk uit met die tenten in de zon. Lekker doorgaan zo!

• 05 Mei 2011 - 14:15

Tiny En Paul:

hallo Frans en Gert,

alle bewondering voor jullie dapperheid
    het leidende principe lijkt wel "grote stappen... gauw thuis"
    neem af en toe even rust
    een accu moet ook geladen worden
    ENJOY !!!
    wij doen dat ook...

• 05 Mei 2011 - 14:54

Geesje En Rinus:

Beste gert en frans, Zo te zien gaat het tot nu toe goed,de wind blijft nog steeds uit de goede hoek waaien houen zo! Jullie staan daar heerlijk in de zon met je tentje even genieten dus. Alleen de nachten zijn soms nog koud, maar ja dat heefd wel wat. groetjes uit barneveld.

• 05 Mei 2011 - 16:41

Erik En Bea:

zitten jullie al weer in een hotelletje lekker te pimpelen? en de benen gaan die goed? en jullie kont? we horen het wel. liefs be en e

• 05 Mei 2011 - 19:51

Karin:

Nu dat ziet er goed uit !! Nog geknuffeld door de "Begijntjes" in Breda ??

Heerlijk dat jullie zo'n mooi treffen.
    Lukt de Franse taal nog een beetje , of doet Frans het op "z'n Frans "

Nu, mannen , sterkte op julie verdere tocht, lekker genieten en pas goed op zelf !!

Groetjes, Karin

• 05 Mei 2011 - 21:02

Wilma En Harry:

Jullie gaan als een trein! Vergeet niet af en toe om je heen te kijken. Leuk dat de tentjes nu gebruikt worden. Dat geeft vast voldoening, is alle bagage niet voor niets meegetorst. Heel veel plezier samen en succes, groet van ons

• 05 Mei 2011 - 21:17

Fons En Els.:

Dat....noemen wij STOERE MANNEN!!!
    Veel succes, geen lekke banden en mooi weer !
    Ga zo door.
    Groeten Fons en Els.

• 05 Mei 2011 - 22:26

Theo:

Aardig van jullie om de geboorteplaats van Calvijn aan te doen.
    Dat doet mijn rebelse protestantse hart natuurlijk goed...

• 06 Mei 2011 - 09:40

Daniëlle & André:

Hoi Frans en Gert,

Beste Frans ik vind het top dat je deze wens in vervulling laat gaan.
    Jullie gaan echt snel, gun je zelf ook de tijd om dingen te bekijken.
    Het weer zit echt mee ja Frans dat is wel eens anders geweest dus ik klop nu direct 3x af en wens jullie een Top Reis toe. Liefs uit Castricum

• 06 Mei 2011 - 14:10

Ria En Nico:

Lees dat jullie al in Spanje fietsen. Geweldig. Frans en Gert lukt het jullie met dit hoge tempo ook goed om voldoende calorieën tot jullie te nemen? De pondjes verdwijnen anders snel! Genieten dat doen jullie vast. Succes.
    Nico en Ria

• 06 Mei 2011 - 15:16

Lidy:

Hallo mannen, wat gaan jullie geweldig. De wind in de rug de zon hoog aan de hemel en nu op een terras. Kortom dit moet genieten zijn.
    Veel succes met de rit van morgen
    Groetje van Lidy

• 06 Mei 2011 - 15:44

Koen En Carla:

dit gaat als het slietjaget, jullie denken nog 40 dagen onderweg te zijn maar als je zo door gaat halen jullie de elfstedentocht op slofjes en is er ook nog tijd voor rust.
    Ga zo door, wij fietsen ( en genieten ) in gedachte mee, een fijne pechloze voortzetting.

Groetjes Koen en Carla

• 06 Mei 2011 - 16:56

Echtpaar G.E.:

Pizza bij de Italiaan was heerlijk en jullie gezelschap was gezellig.
    Moeten we weer doen in Chartres. Groeten en uitkijken jullie worden tenslotte ook al een dagje ouder.

• 07 Mei 2011 - 03:22

Henk En Geertje:

Eindelijk weer mogelijkheid te internetten in het zeeeeer christelijke Texas!(Door de dorpsbevolking unaniem beslist geen bier meer te verkopen in het dorp) Het gaat jullie goed zo te zien, we wensen jullie mooi fietsweer toe!
    Groeten vanuit Calendron, Texas

• 08 Mei 2011 - 09:43

Oma Sneek:

Ik heb je gevonden en wens je een voorspoedige reis. Ik probeer je wel te volgen via internet.

• 08 Mei 2011 - 17:22

Pieter & Dorien:

Hallo mannen,
    De kop is er af, 1 week voorbij. Heel leuk om jullie op deze manier te volgen. We houden ook contact met Femmy.
    Groetjes en succes P&D

• 08 Mei 2011 - 19:24

Echtpaar E.G.:

Wij hebben de heren vandaag opgevangen in Chartres,om 19.30 uur kwamen ze uitgeput aan bij de kathedraal, Na een liter bier en een pizza kwamen zij weer tot hun positieven .We hebben nog een luxe slaapplaats voor ze geregeld en de komende tijd zullen we ze beter in de gaten houden.

• 09 Mei 2011 - 09:14

Theo Van Der Burght:

Dag Frans en Gert ,Zo te zien verloopt jullie fietsreis naar wens,zo houden zou ik zeggen.Wij zijn net terug van een kampeer w.e. met de vakantie fietser.Gregory was de architekt van dit gebeuren.Het was weer een uitstap met de vak.fietser die nog lang in ons geheugen zal blijven hangen.Ik ga het hier bij laten want jullie moeten nog verder fietsen.
    Nog vele groeten Christine en Theo;
    P.S: Frans wie smeert U nu in met zonne creme.,?

• 10 Mei 2011 - 17:42

Alex Klomp:

Dag Gert (en uiteraard Frans),

Via Zuid-Amerika/USA gelukzoekers Henk en Geertje (de hedendaagse communicatiemiddelen staan zoals je ziet echt voor niets) jullie "waarbenjijnu-adres" verkregen. Hartstikke leuk dat ik je/jullie nu kan volgen. Ik wil graag laten weten dat ik zeer bewonder - mijn gemakzuchtige karakter zit mij in de weg om het ook te doen - dat je opnieuw aan deze fantastisch uitdaging bent begonnen. Het is mijn stellige overtuiging dat de door jou/jullie innig gewenste pelgrimstocht dit maal geluk zal brengen tot en met Santiago en wens je/jullie een mooie tocht en veel vriendschap toe.

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010