Volop in training - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Volop in training - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Volop in training

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

09 April 2011 | Nederland, Apeldoorn

De afgelopen maanden zijn we bezig geweest de nodige trainingkilometers te maken. Apart vanuit onze woonplaatsen Hilversum en Apeldoorn of gezamenlijk vanaf een afgesproken plaats.
Half april gaan we een aantal dagen aaneen fietsen op de Veluwe met volledige bepakking en logeren bij Vrienden op de Fiets.
U hoort van ons.

  • 26 April 2011 - 15:25

    Marja Bloem:

    Met veel belangstelling zal ik jullie verrichtingen volgen. Ik zag dat jullie een andere route gaan volgen. Ik ben benieuwd. Alvast heel veel plezier.
    Marja

  • 27 April 2011 - 13:58

    Jaap Simonse:

    Hey, dag Frans

    Ziet er allemaal erg spannend uit
    Ik zal jullie reis zeker volgen via het web
    Heel veel plezier en mooie momenten gewenst !!


  • 27 April 2011 - 20:13

    Gemma En Hans:

    Succes. We zullen jullie met grote belangstelling volgen.
    Een voorspoedige tocht toegewenst.
    Gemma en Hans

  • 28 April 2011 - 20:48

    Karin Bosma:

    Hallo Lieve Frans!!
    Wat leuk dat je mij ook laat delen,in jouw fietsdroom.!!
    Ik zal het zeker volgen !!
    Ik wens jou en je fietsmaat dan ook een hele mooie reis toe.
    Hopelijk gaat het helemaal lukken.
    Veel plezier, lekker genieten en ook zal het af en toe afzien , worden.
    Hartelijke groet, liefs en dikke kus van,

    Karin

    PS. Groet voor Femmy, hopelijk redt ze het zonder jou ! Ha !

  • 28 April 2011 - 20:56

    Nel & Frans:

    Hallo Frans, hierbij willen wij jullie beiden een hele fijne en dappere fietstocht toewensen. Je zult het gaan meemaken en ik weet zeker dat een hele mooie wens die jullie nu gaan beleven. Sterkte en zeker een goede gezondheid tijdens deze toch wel zeker zware tocht. We houden jullie in de gaten, liefs voor beiden . De Perriertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 104445

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 16 Juni 2013

We gaan naar Rome ...

23 Januari 2013 - 04 Februari 2013

Op jacht naar het Noorderlicht

01 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weer op weg naar Santiago

08 Juni 2010 - 18 Juni 2010

Op weg naar Santiago de Compostela

05 Mei 2010 - 07 Mei 2010

Het Jabikspaad

Landen bezocht: