Dag 10 (Voorlopig) laatste reisverslag - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Dag 10 (Voorlopig) laatste reisverslag - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Dag 10 (Voorlopig) laatste reisverslag

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

18 Juni 2010 | Nederland, Apeldoorn

Laatste reisverslag???
Inderdaad, ik ben weer thuis.
Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik daar enorm van baal. Enigszins teleurgesteld heb ik gisterochtend in Clermont sur l'Oise na 675 km besloten de pijp aan Maarten te geven.
Rogier en Wilma hebben mij opgehaald (500 km heen/500 km terug). Geweldig, nietwaar!
Niet het fietsen, niet het eten en niet het overnachten zijn mij zwaar gevallen, maar het alleen zijn. Iets wat mij van te voren een voordeel leek te zijn ging zich al snel tegen mij keren. Onderweg op een terrasje alleen, 's avonds de dag doornemen met wie? Mijn Frans is goed genoeg om dagelijks te overleven, maar om nu 's avonds een boom op te zetten. Op redelijk reisbare afstand heb ik dus gevraagd of ik kon worden opgehaald.Uiteraard kon dat.
En nu dus thuis!
Terwijl ik zat wachten op mijn reddingscapsule heb ik wat rondgefietst in Clermont sur l'Oise en een dorp in de buurt, Agnetz. De foto's gaan hierbij.
Rest mij jullie te bedanken voor alle hartverwarmende reacties.
De komende tijd zal ik deze site verder aanvullen met de details van de reis.

  • 18 Juni 2010 - 12:37

    Lidy:

    Knap hoor, om voor datgene te kiezen waar jij behoefte aan hebt en wat voor jouw belangrijk is. Rust lekker uit en geniet van vrouw en kinderen. We zien en/of spreken elkaar binnenkort. Liefs Lidy

  • 18 Juni 2010 - 14:43

    Jan:

    Heel begrijpelijk.
    Ik denk dat ik al een week eerder was thuis geweest.

    Groetjes, Jan

  • 18 Juni 2010 - 18:24

    Geesje En Rinus:

    Beste gert,We zijn trots op je dat je dit hebt ondernomen,we vinden toch al dat dit een hele onderneming is Misschien op een later datum of een andere tijd van het jaar.We weten van je dat dit je niet loslaat Je bent in iedergeval weer wat wijzer geworden. Neem het ervan en geniet. groetjes je zusje en rinus

  • 18 Juni 2010 - 20:33

    Rein & Joke Brink:

    Knap zover als je gekomen bent. Jammer dat je ( voorlopig) niet door kon gaan, maar wat houd je tegen om het in etappe's te doen?? Hoor ik wel vaker. Zet de volgende keer de caravan op een camping midden of zuid Frankrijk met Wilma erin natuurlijk. Dan ga jij met fiets etc op de trein naar het .. eindpunt van nu en fiets naar haar toe in een aantal dagen. Dan heb je wat om naar uit te kijken. Of je dan nog een stuk door fietst als je bij gekomen bent zie je dan wel weer. Ik vond het leuk om elke dag weer te lezen wat en hoe je wederwaardigheden waren. Niet snotteren ... alles sal reg kom.
    gr R & J

  • 18 Juni 2010 - 21:20

    Gemma En Hans:

    Net terug uit Berlijn lees in je 10de dag.
    Bewondering voor het nemen van een dergelijke beslissing! Je leefde er zo lang naar toe en wat was je enthousiast. Ik kan goed begrijpen wat je schrijft. Alleen zijn lijkt toch moeilijker dan het lijkt. Jij en wij zijn mensen die van mensen houden dat hebben we met het Pieterpad ervaren. We spreken elkaar snel.
    Groet,

    Hans en Gemma

  • 19 Juni 2010 - 13:46

    Agnes En Dick:

    Goed besluit om van je gevoel uit te gaan en daarnaar te luisteren. Door op weg te gaan heb je een ervaring opgedaan die je anders niet zou hebben. We spreken elkaar.

  • 19 Juni 2010 - 20:52

    André En Astrid Bijl:

    Wat een teleurstelling voor je.Een mens blijkt toch erg ingewikkeld in elkaar te zitten. Je weet niet waar je krachten en je zwakten liggen. Maar al met al heb je het maar gedaan. Ook de km., die je afgelegd hebt, zullen je velen niet nadoen.
    Al met al toch een prestatie, al heb je het beoogde doel niet gehaald.
    hartelijke groet van ons André en Astrid

  • 21 Juni 2010 - 10:19

    Henk En Henny :

    Bovenstebeste Gert,

    We waren enigszins verbaasd, maar begrijpen het heel goed. We zijn sociale wezens en daar komen we zo nu en dan op versch. manieren achter.
    Je bent toch ver gekomen, een volgend keer pak je het beslist anders aan. Het ga je goed en Wilma natuurlijk ook.
    Groeten van Henk en Henny

  • 04 Juli 2010 - 19:20

    Theo:

    beste gert,
    zelf weggeweest naar Duitsland las ik je bericht. hoe jammer, maar ook hoe verstandig en moedig van je om dat besluit te nemen. je blijft dus een bewonderingswaardige vent.
    ik bel je gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 104395

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 16 Juni 2013

We gaan naar Rome ...

23 Januari 2013 - 04 Februari 2013

Op jacht naar het Noorderlicht

01 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weer op weg naar Santiago

08 Juni 2010 - 18 Juni 2010

Op weg naar Santiago de Compostela

05 Mei 2010 - 07 Mei 2010

Het Jabikspaad

Landen bezocht: