Cambrai - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu Cambrai - Reisverslag uit Cambrai, Frankrijk van Gert - WaarBenJij.nu

Cambrai

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

13 Juni 2010 | Frankrijk, Cambrai

13 juni. Camping in Cambrai. 83 km. Het ging vandaag als een speer. Alweer prachtig weer. Morgen een rustdag. Buffalo Grill is hier niet voor niets je buurman nietwaar.

15 juni. Vanmorgen weer vroeg vertrokken. Nu in Etap hotel in Noyon, in de hele omgeving geen campings te bekennen. Onderweg heuvelachtig. 97 km
:SMS update:: 16 juni 2010 :
Zit nu in een budgethotel in Clermont sur l'Oise. 70 km. Rode neus en verbrande knieen. Wind nog steeds hard in de rug. Lange klimmen van 2 km en meer. Gaat goed.

• 13 Juni 2010 - 20:21

Theo:

Noord-Frankrijk: zo mooi(kathedralen) en ook zo triest (WO-I). Geniet van je rustdag.

• 13 Juni 2010 - 20:52

Margreet :

Wauw 83 km! Het gaat wel snel hoor.

morgen lekker rustig aan .

tot gauw

• 16 Juni 2010 - 09:35

Margreet :

Leuk Gert die foto's erbij. dan kunnen we je bijna live volgen.

Groet

• 16 Juni 2010 - 17:20

Geesje En Rinus:

We hopen dat het slechte weer in frankrijk niet jou kant op komt. De fotos zijn leuk. De oostlijke wind doet misschien wonderen. Ga zo door! We blijven je volgen. Groetjes.

• 16 Juni 2010 - 19:18

Jan En Bep:

Heerlijk Gert zo,n windje in de rug.
    Volgen de molenaar uit Jubbega blijft het mooi weer.

• 17 Juni 2010 - 05:42

Rein & Joke Brink:

Morning Gert.
    Hartstikke goed, dat je steeds zo'n stuk op je fiets per dag aflegt. 't Lijkt "Het Pieterpad" wel zeg, zie je ook zoveel onderweg of is dat nu een stuk minder. Ga je ook via aparte weggetjes of zijn dit hoofdroute's, nou ja... officiële fietspaden bedoel ik. Ben blij dat je mooi weer hebt. Hebben we hier in Huizen ook, maar in de krant lees ik over Frankrijk wel anders. Nou is Frankrijk groot en zit dus jij niet in het stuk waar het regent. Hou-en zo. Laat het overal maar vallen, alleen niet bij jou. Leuk die aqua vit foto... alleen.. hoe moest je erbij komen om een slok te nemen?? Rare jongens die Fransen zeg. Fiets ze vandaag weer.
    Groetjes R & J

• 17 Juni 2010 - 06:55

Harry En Trees:

Het gaat wel heel snel, 97 km. op een dag !!
    mooie foto's geniet er wel van Gert !!

Verslag uit: Frankrijk, Cambrai

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010