Plannen en spullen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Plannen en spullen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Plannen en spullen

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

15 Februari 2010 | Nederland, Apeldoorn

Vanaf 8 juni (geplande vertrekdatum) zal ik proberen met regelmaat verslag te doen van al mijn ups en (ongetwijfeld ook) downs op mijn fietstocht naar Santiago de Compostela.
Ik maak de tocht op een Nazca Paseo ligfiets (http://www.nazca-ligfietsen.nl) en neem een tentje mee. Een tentje, omdat het dit jaar een Heilig jaar is en er veel pelgrims onderweg zullen zijn. De kans op een slaapplaats in een refugio wordt hierdoor beduidend kleiner en ... wandelaars gaan altijd vóór fietsers. Een tentje kan altijd wel ergens staan.

Voorafgaand aan deze reis heb ik het Jabikspaad (http://www.jabikspaad.nl) gefietst, de pelgrimsroute van St.Jacobiparochie naar Hasselt. Een paar dagen later van Hasselt naar Apeldoorn (zie hiervoor mijn andere reis).

  • 16 Mei 2010 - 17:43

    Henk:

    Gerardus Wynsnuver,
    Ziet er prachtig uit zo een site (had ook niet anders verwacht). We zullen je volgen op jouw camino!
    Henk en Geertje

  • 16 Mei 2010 - 18:17

    Margreet :

    Wauw Gert, het gaat er nu toch echt op lijken dat je vertrekt.

    Ook wij zullen je natuurlijk volgen en eeeeeeeh gezond weer terug!

    Jan en Margreet de Boer

  • 16 Mei 2010 - 18:59

    Lidy:

    Super Gert, het ziet er fantastisch uit. Leuk om je te kunnen volgen en ik zie er naar uit om je avonturen te lezen.

  • 17 Mei 2010 - 19:26

    Theo:

    Beste Gert,

    Wat spannend! Ik leef van harte mee en herbeleef zodoende vast mijn eigen fietstocht uit 1994. A Santiago!

    Theo


  • 20 Mei 2010 - 17:34

    Niko En Helga:

    Beste Gert, veel succes en goed weer. We hebben je proefrit naar St.Jac.par. gelezen. Aan de voorbereiding zal het niet liggen. Ga je straks wel de goede kant op: naar het zuiden hé.
    Vaya con dios, Niko en Helga.

  • 06 Juni 2010 - 20:14

    Joop En Bartha Van H:

    Hoi Gert heel veel succes en we zullen je volgen.

    Joop en Bartha

  • 07 Juni 2010 - 06:09

    Harry Stens:

    Gert,

    nog even uitrusten!, en dan gaat het dus gebeuren. Ik wens je veel succes, en zal je proberen te volgen.

  • 07 Juni 2010 - 09:34

    Theo:

    Nog één nachtje slapen Gert en dan vangt hopelijk de reis van je leven aan.
    Va Dios Amigo!

  • 07 Juni 2010 - 16:07

    Jan:

    Bep en ik wensen jou een fijne fietstocht toe.
    Geniet en hou de zaak heel.
    Groetjes, Bep en Jan

  • 07 Juni 2010 - 16:28

    Geesje En Rinus:

    Je zusje is heel trots op je dat je dit nog gaat doen.We wensen je heel veel plezier en veel succes toegewenst. geesje en rinus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Gert

Deze site is opgezet om vrienden en bekenden verslag te doen van speciale reizen of tochten die ik of we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Als voorbereiding en als eerste deel van de reis naar Santiago fietste Gert het Jabikspaad van St.Jacobiparochie naar Hasselt. En vandaar naar Apeldoorn. (Zie andere reizen/Het Jabikspaad). En in 2010 ging Gert op weg naar Santiago. Hoe dat afliep? Lees het reisverslag op deze site... Op 1 mei 2011 startten ik met Frans voor een reis naar Santiago de Compostella. We (Wilma en Gert) gingen op jacht naar het Noorderlicht in het Noorden van Noorwegen a/b ms Richard With, één van de schepen van de Hurtigruten. Van deze reis kunt u hier het reisverslag lezen. Weer op de fiets. Nu op weg naar Rome.

Actief sinds 02 Feb. 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 104399

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 16 Juni 2013

We gaan naar Rome ...

23 Januari 2013 - 04 Februari 2013

Op jacht naar het Noorderlicht

01 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weer op weg naar Santiago

08 Juni 2010 - 18 Juni 2010

Op weg naar Santiago de Compostela

05 Mei 2010 - 07 Mei 2010

Het Jabikspaad

Landen bezocht: